Wednesday, June 25, 2014

Kursus Kajian Tindakan

Ni la sebabnya mengapa saya tak dapat ikut ke Penang....
Bagi memenuhi kehendak dalam Program Pensiswazahan Guru.
Nak buat macam mana, tarikhnya sama dengan program sekolah. Alhamdulillah atas budi bicara guru besar, terpaksa serah tugas kepada Pn. Zaiton Abdul Hamid, PK Petang bagi meneruskan program ke Penang, tak sangka pulak ada program ni ...nak buat macam mana bukan rezeki saya untuk ikut ke Penang.

Dah tua baru belajar...ni la dia.
kena la cari ilmu ni juga... alhamdulillah banyak ilmu yang saya dapat bagi memudahkan perjalanan tugas saya dan rakan-rakan PPG di Tahun 4 Semester 1 dan Semester 2.... bila dengar tu rasa sedap sikit..dah tinggal 2 sem aje nak tamat...tapi bila dengar kena buat benda-benda tu...lagi-lagi kena buat persiapan untuk diakreditasi ..huh jenuh juga... ni dah standby untuk kelas pada 28 Jun ni...sambil-sambil mendownload modul.

Biasa la bila berjumpa kekawan sekuliah tu... ha posing la..hanya ini yang akan dijadikan kenangan bila tamat pengajian nanti..
bersama cikgu-cikgu sekolah saya yang juga sama-sama terlepas peluang ke Penang..

PPG Ambilan Jun2011/BM01  IPG Kampus Ipoh
bersama  Penyelaras Program Kursus Kajian Tindakan
merakamkan kenangan bersama pensyarah Penyelaras Program PPG, 
Pn Hjh Norehan Muhammad
 dalam dewan bersama 420 orang peserta lain, 
kami duduk depan sekali supaya lebih jelas dan mudah nak bertanya.

Penceramah utama Dr Shaharudin Shaari dan En. Mohan Palaniandy

Kajian lapangan di Jalan TAR dan di gym. 
Saya pergi sini je sekejap, rehatkan minda dan mata.

Nampak senang tapi bukan mudah untuk mencapai sehingga ke tahap ini. Alhamdulillah dapat meneruskan pengajian dengan penambahan sedikit pointer, semoga perjalanan seterusnya akan lebih dipermudahkan lagi. Aamiin.

No comments:

Post a Comment