Saturday, July 12, 2014

LADAP: Pemantapan ICT dalam pendidikan

Duduk depan sekali tu, senang nak tanya ye.. 
Sekarang ni semua nak dimantapkan. 
Hari ni 14 Ramadhan. Walaupun bulan puasa, hari sabtu pulak tu, cikgu-cikgu sekolah saya datang jugak ke sekolah untuk menambah ilmu bagi memenuhi kehendak perubahan pendidikan dalam teknologi yang semakin canggih dan memudahkan proses pembelajaran dan pemudahcara semasa penggunaan Frog VLE. Pada 28 Jun lepas cikgu-cikgu kat sekolah saya ni dah pun menghadiri LADAP ICT yang dianjurkan Unit ICT JPN Perak di sekolah saya. Masa tu saya tak dapat hadir sebab ada kelas PPG. So ilmu yang diperolehi hari ni sangat berguna. 
                                   
                                 
 Terima kasih Cik Sheny Oi dari Syarikat YES YTL..
                                 
                                 
 Cikgu-cikgu saya yang terror ICT tu pun kyusuk buat latihan.
Banyak ilmu yang saya perolehi hari ni....tak rugi datang.
lepas ni nak tuntut ilmu nak kreatifkan laman blog ni pulak..

No comments:

Post a Comment