Sunday, May 21, 2017

Guru-guru SK Bakong & Hadiah Hari Guru 2017

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Seperti yang dijanjikan di entri yang lalu... Sebagai tanda kenangan bersama cikgu-cikgu SK Bakong...10 bulan bersama mereka..

                      
Tema Hari Guru 2017... tak ada tema yang ditetapkan... cuma kebetulan seolah-olah ada tema twins colour pulak... acara sukan aje kami sepakat memakai baju tu...
Semua kebetulan , macam berjanji-janji pulak dengan ustaz Abdul Rahman ni, satu-satu cikgu lelaki di sekolah saya.  Sangat sporting dan sabar melayan suka suki cikgu-cikgu perempuan ni.


 
                Cikgu Noraziah & Ustazah Norfarhah         Cikgu Junaidah & Cikgu Noorhayati
             Cg Madasima, Cg Solehah & Cg Nora          Ustazah Norhanishah, Cg Norfazila & Cg Aliah



Sebagai penghargaan kepada semua cikgu-cikgu saya, sebuah cenderamata tanda terima kasih saya kepada komitmen dan kerjasama yang diberikan oleh semua guru-guru kepada anak-anak SK Bakong.
 Yang sempat terakam oleh jurukamera...
Cikgu Aliah

Cikgu Noraziah

Ustazah Norfarhah

Cikgu Junaidah

Cikgu Norhaliza

Cikgu Nora Zaindra

Ustaz Abdul Rahman

Cikgu Noorhayati
 
 
 
Selain cenderahati peribadi kepada semua cikgu-cikgu, ada juga hadiah sumbangan cikgu-cikgu yang sangat ikhlas dan menghargai antara satu sama lain.... Masing-masing gembira dan seronok menerima hadiah dari sahabat guru.... Siapa yang dapat hadiah kita?...Namanya dicabut undi......
 
Dari saya hanya sebuah hadiah kecil bersama kad ucapan untuk Cikgu Junaidah..
 
Terima kasih Cikgu Madasima yang menghadiahkan saya sejambak bunga
yang sangat bermakna.. menjadi penyeri bilik saya..
 
                 Ni satu lagi hadiah dari pihak sekolah kepada semua cikgu-cikgu mengikut kategori
hasil kreativiti Cikgu Nora yang sangat rajin.

 
 
 
Selamat Hari Guru
Terima kasih cikgu...

 


No comments:

Post a Comment