Tuesday, October 3, 2017

Kunjungan Cikgu Yahya


Assalamualaikum & Salam Sejahtera  Semua


3 Oktober 2017 (Selasa)
Hari ni nak menyimpan kenangan kunjungan Cikgu Ya ke sekolah saya, lau sembang-sembang kami panggil Pak Ya je. Tak sangka pun Cikgu Ya nak datang ke sekolah saya yang comel ni. Tiba-tiba terpacul di pejabat sekolah saya... hihihi ingatkan pegawai PPD ke JPN mana ye.

Kebetulan Majlis Guru Besar (MGB) Daerah Kerian membuat lawatan penanda aras ke sekolah jiran cemerlang saya, SK Teluk Kepayang, Sekolah Kluster Kecemerlangan. So sempat la Cikgu Ya singgah ke sekolah saya, menziarah sahabat seperguruan ye. Kami sekelas, sama-sama belajar  nak jadi seperti sekarang di IAB Genting Highland setahun yang lalu.

Terima kasih ye Pak Ya, sudi singgah dan berkongsi idea dan pendapat mengurus sekolah. Seronok rasa bila ada sahabat-sahabat singgah ke sekolah saya.

Sempat la berposing buat kenangan ye, bukan senang nak jumpa waktu-waktu bekerja macam ni. Sekadar berkongsi perubahan yang dilakukan untuk keseronokan kita bekerja.



 
Payung merdeka atas tu adalah ikut idea dari Cikgu Ya tau,
Bila tengok kat sekolahnya tergantung payung merdeka... teringin pulak
nak buat kat sekolah sendiri... ha apa lagi cepat-cepat la tanya kat Cikgu Ya ni
 mana beli payung tu... hihihi ikut yang baik tak apa kan...
 
Terima kasih atas kunjungan ke sekolah saya. Boleh la berkongsi idea untuk dibawa ke SK Baru, Parit Buntar ye. Terima kasih GB Yahya bin Othman.
 

#sayasukasekolahsaya.

No comments:

Post a Comment