Saturday, July 2, 2011

LARIAN 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA.....

Hari ini semua warga kementerian pendidikan berasa bangga kerana telah mencipta sejarah dalam Malaysian Book Of Records.....Larian Serentak 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia seluruh negara melibatkan murid-murid, guru-guru, kaki tangan sekolah, ibu bapa dan masyarakat setempat.. Lebih membanggakan  Perak menjadi tuan rumah untuk Program Larian Serentak ini. Majlis itu diadakan di Padang Esplanade, Taiping yang dirasmikan oleh TPM kita yang juga Menteri Pelajaran Malaysia.

Jawatankuasa 1 Murid 1 Sukan Sekolah saya pun telah merancang pelbagai acara untuk menjayakan program kebangsaan ini. Selain larian yang dilepaskan serentak pada jam 7.45 pagi, pameran sukan, cabutan bertuah dan "Fun Games" diadakan bagi memeriahkan program yang dirancang. 

Sekalung TAHNIAH dan TERIMA KASIH kepada semua guru-guru Sekolah Saya  yang begitu komited dan bertanggungjawab melaksanakan tugas yang dipertanggungjawabkan.

Sedihnya saya tak dapat berlari sama...huhuhu. Ruginya, tapi apa kan daya terpaksa menghadiri program lain yang juga diwajibkan hadir....sambung belajar di ipgm ipoh....Tunggu gambar dari jurugambar.

No comments:

Post a Comment