Thursday, December 11, 2014

Peneman saya pada 11.12.14

Alhamdulillah selesai jugak akhirnya kerja hari ni.. buat kerja masing-masing sambil berbincang.  Seharian mereka menemani saya.
Apa lagi yang dirancang oleh dua orang kuat PIBG ni.. tunggu satu hari akan terhasil apa yang dirancang.  hehehe..saya cuma jadi peneman..
Eh siapa temankan siapa ni.

Dari pagi dah letih sangat, rehatkan mata kejap... 
Bersama merancang lagi untuk program tahun depan. Mengukuhkan jalinan bersama Jabatan Bomba dan Penyelamat Negeri Perak. 
Dua sekawan ni bergandingan berpasangan lagi buat program ini tahun depan. Dah tau portfolio 2015..ha elokla boleh merancang awal-awal. Selesai buat lawatan jalinan ni, pergi balik ke sekolah,menyambung kerja masing-masing.  Bersemangat sungguh, mereka nak menyiapkan tugasan, akhirnya saya yang balik dulu....
Pertama kali sampai di sini, ambil peluang yang ada.
yang mencuri pandangan kami..
Bagus ni, boleh upgrade macam ni taman kaktus sekolah saya
Kak Rosni n Kak Sabariah 
terima kasih jadi peneman saya hari ini

No comments:

Post a Comment